GÖS !!!

2008-08-22



Jag och Emil åkte på ett kvällsfiskepass i Munksjön. Vi körde i några timmar utan att få något. Men sen så när det började skymma så fick jag ett hugg. Det kändes inte  som en gädda utan det va lite mer ryckigt. Det visade sig att det var en fin gös. Vi fortsatte fisket och jag hade några hugg till, sen så fick jag en gös till som var uppe vid båten och vände. Sen var vi tvungna att åka hemåt då jag börjar jobba senare på kvällen.

resultat: jag 1 gös + en som va uppe och vände vid båten

Kommentarer
Postat av: Emil

De va gött

2008-08-23 @ 09:28:18
Postat av: Tina

Hej Peter det var en bjässe. När kommer min röding kram svärmor

2008-08-23 @ 13:32:50
Postat av: Tina

Hej Peter det var en bjässe. När kommer min röding kram svärmor

2008-08-23 @ 13:34:49
Postat av: Magnus

Härligt Peter! Inte alla som lyckas med konsten att ta gös i Munksjön. Svår sjö i allmänhet! Gott jobbat!

2008-08-25 @ 16:15:47
URL: http://promisedland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback