FPV över Domsand

2009-07-13



I dag på kvällen flög jag över Domsand med planet. Daniel va med som riktantenn. Det va riktigt fint och vättern var helt spegelblank. En bit upp så blåste det dock lite från söder, vilket gjorde att jag kunde stå precis stilla i luften med planet. EzOSD trodde vid de tillfällerna att jag landat och visade "flight summary". Första gången blev jag lite rädd och trodde att den hade startats om eller nått och blev orolig över strömförsörjningen. Men ganska snabbt insåg jag att det var bara för att jag stog stilla i luften. Det hände inget mer än att den visade flight summary när planet va stilla och sen gick tillbaka till normalt läge när planet började röra sig igen (inga räknare nollställdes eller så). Det va en härligt flygtur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback