Helikopterflyg över Bankeryd

2009-07-18



Jag och Anna flög en rundtur med Helikopter över Bankeryd, det var rundtur från Habo Camping. Det va riktigt skoj att själv flyga över de ställerna jag flyger med mitt FPV plan. Rundturen var bara 5 minuter men man hann se hela Bankeryd, det kostade 200 kr /person och det tycker jag det va värt. Man flög 4 (plus 1 pilot) i taget i helkoptern. Men mig och Anna åkte en pojk och hans morfar. En reporter interljuvade pojken efteråt, så håll koll i lokal tidningarna, där kommer det nog stå om flygningen.



Anna tyckte också det va kul att flyga helikopter.



Kommentarer
Postat av: Anonym

tack min prins för en super kul upplevelse ;-)

Älskar dig!

Puss din prinsessa

2009-07-19 @ 23:29:53
Postat av: anna

varför försvann mitt namn.. men det är jag som skrev det förra ;-)

puss

2009-07-19 @ 23:30:50
Postat av: Anonym

Pecka kan du ringa mej så snabbt du kan? Din mobil e ju sönder å du är offline på skype.

2009-07-23 @ 21:38:50
Postat av: Emil

Pecka ring mej så fort du ser detta

2009-07-23 @ 21:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback