Segelbåten

Nu har jag sålt träbåten så nu kan jag ägna tid och pengar på min segelbåt. Den gick till en bra köpare som kommer ta väl hand om den.


Jag och Nebojsa har varit ute och fiskat med segelbåten, det blåste en del den dagen så det va bara att stänga av motorn och segla fram. Det var km i fiske den dagen. Tyvärr så blev det ingen fisk, men det va inte bara vi som va fisklösa denna dag.


Jag och Anna har varit ute och seglat några gånger. I går var vi i Gränna. Vi seglade halvvägs till Gränna sen så blev det vindstilla, så resten gick vi för motor



Denna båten såg vi när vi va ute, kolla på www.futurewinds.se för info om den.

Jag har även inhandlat en del grejer till segelbåten. Bland annat led-lanternor, elinstallationsmaterial, panel med knappar, har också beställt autopilot, raymarine st2000+.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback