Jag säljer min träbåt

2009-07-08



http://www.blocket.se/jonkoping/Trabat_22487288.htm

Jag ska sälja min träbåt. Jag har ju segelbåt nu och det blir lite mycket att ha flera båtar att ta hand om. Båten är nymålad och nylackad, motorn är servard, oljan och oljefilter bytta. Båten står på land men är helt klar att sjösättas. Det är en perfekt båt till fiske. Det följer ju med diverse fiskeutrustning, 4 rullar och lod bland annat. Motorn är ju en sabb 16hk 2cyl diesel, drar ca 0,2 liter i timmen vid fiske. (även kallad järnspis, mycket pålitlig, har aldrig krånglat). Stereoanläggning som spelar mp3 (sdkort, usbminne). Hemmabyggd solcellsventilation. Snurrekolod (sånt där äldre som snurrar runt, skickar tyvärr inte med mitt sonar ekolod).  Batteriet köpte jag nytt förra året.. Jag vill ha 25.000 kr, det va det jag en gång gav för den och sen dess har jag gjort massa med den, sytt kapell, nya dynor, ny el, m.m..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback