Slipat botten på båten

2008-04-09

image83


I dag har jag slipat botten på båten så nu är den redo för ny färg. Jag vet inte när jag kan börja måla båten dock, då temperaturen är för kall för färgen än så länge. Jag hoppas på lite varmare väder.

image84

Jag har även satt dit en träkloss som jag ska sätta ekolodsgivaren under. Klossen var jag uppe hos Emil och sågade till i går. Jag har fäst klossen med lim och skruv. Innan jag sätter fast givaren under den så ska den målas. Det gör jag när botten på båten målas. En sak som jag blev glad över va att sladden till givaren räckte dit jag ska ha den nu, så jag slipper köpa en dyr förlängningssladd.


Kommentarer
Postat av: Magnus

Glöm inte att flytta sladden innan du monterar givaren bara.. Lagom kul om den trasas sönder av propellern direkt ;)

2008-04-10 @ 08:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback